LA DIGA

Recentebeoordeling


4 sterren uit 830 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij La Diga. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 22:17 kapsalon was vies, veelste veel zout veel patat weinig vlees en broodje doner was smaakloos en droog vlees.
10 jun 2026 om 19:38 was lekker alleen de pita kaas iets te hard.. patat, vlees en knoflooksaus waren lekker..
7 jun 2026 om 19:18 prima pizza's en lasagna. ik kom hier zeker terug.
3 mei 2026 om 20:11 alles top.
22 feb 2026 om 17:03 la diga is een van de weinige waar je nog echt pizza kan krijgen.
20 feb 2026 om 22:29 omdat het beleg vd pizza was verschoven, heb ik er een calzone van gemaakt
7 jan 2026 om 20:10 smaakte goed.
5 jan 2026 om 21:36 brak dostawy
20 dec 2025 om 20:42 sorry
7 dec 2025 om 6:38 het eten was erg lekker, was wel lang wachten erop.
14 nov 2025 om 22:10 Al vaker besteld bij La Diga.